Andrea.

Thinking outside the box

Solen sken & allt kändes så bra.

Kategori: Thinking outside the box

Vissa dagar när man inte är fullt så stressad kan jag verkligen njuta av livet. Jag tycker det är otroligt ro givande att bara göra ingenting. Jag fick med håll av min syster här om dagen när hon frågade mig om jag också tycker att det är otroligt skönt att bara sitta och stirra in i väggen/taket/luften? Och ja! det gör jag. När man har så mycket tid över är livet kanon. Just denna veckan har jag upptäckt att jag klarar mig alldeles fin fint på egen hand vad det än gäller. Har även kommit underfund med att skolan/studentlivet är hyfsat skönt. Jag har fått en ny bild utav det. Gör man pluggandet till en grej blir det faktiskt riktigt roligt. Att jag inte upptäckt det från början är ju synd men det går ändå.
Imorgon ska vi med en kurs in till Örebro och spana in stadens arkitektur, kul kul.. kanske en och en annan glass på det! Sedan ska jag på hemligt uppdrag och köpa en present till Stefan som har födelsedags kalas på fredag, det ska bli roligt =)
Nu ska en trött Andrea sova.. Fan kul att datorn (som automatiskt kollar stavningen överrallt) drar extra tjocka röda streck under mitt eget namn, Andrea exciterar inte! =(
God natt
min skatt,
du är lika mysig som en katt (-unge) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: