Andrea.

Thinking outside the box

Sista sekunden.

Kategori: Thinking outside the box

ja här sitter jag och slickar igen kuvert i sista minuten, bra där Andrea! Kul om inte någon kommer bara för att jag är så seg? Jaja, då får jag skylla mig själv! Så här ser i alla fall korten ut och om du inte fått något i brevlådan ännu så ska du inte vara ledsen för det kan hända att det dimper ner i brevlådan snart annars är du hjärtligt välkommen iaf :D
sen ligger det ju till såhär att man vist får presenter också, och alla vill att jag ska skriva en önskelista(?) som när man var liten :P  Avskyr sådant, man vill ju helst att alla ska kunna läsa ens tankar och bara köpa perfekta saker + att man ska vara så himla vuxen och önska sig massa "flytta-hemifrån-grejer"  Men jag har gjort ett försök och dem här grejerna står på listan just nu:
  • Presentkort Bianco
  • Presentkort IKEA
  • Presentkort Fin rummet
  • Vinkaraff i Glas
  • Massage
Har så svårt att komma på specifika saker så presentkort is the way to go! Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: