Andrea.

Thinking outside the box

Många dagar.

Kategori: Thinking outside the box

Massa dagar har passerat, massa saker har hunnit hända. Jag summerar i korta korta drag!


Torsdag:
Grill mys under ett cykeltak till ljudet av blixtar & dunder med Maddie & Tommy




Fredag:
En lugn kväll med grillat(igen) och old school music hemma hos Jocke





Lördag:
Jag agerar coach och peppar min älskade sara genom disco SM och hon dansar som en gud! (Grillat igen till kvällsmat)





Söndag:
Åter en eftermiddag på disco SM i västerås, men denna gången gjorde jag & Tobias två stycken uppvisningar, jobba är roligt =)

Sträckte rumpan så nu gör det jätte ont att sitta nerspeciellt när man ska på toa, men det är nog värre än en sträckning när det låter "pang"?? Illa!!!!! Nu kollar jag hockey med far och slickar igen student-inbjudnings-kuvert. Så håll ett öga på brevlådan och boka den 11 juni kl 15.oo hemma hos mig ;D

PUSS PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: