Andrea.

Thinking outside the box

Hallå alla mina fans!

Kategori: Thinking outside the box

Slutade hyfsat tidigt idag men stannade ändå kvar en stund i skolan, när man inte måste eller har några lektioner är det ju rätt chill. Tog inte med mig en endaste bok hem för idag är det plugg fritt! Men ikväll väntar det dans dans dans.. genomgång inför helgens dansavslutning. Det finns fortfarande biljetter kvar så kontakta mig eller kila upp på dansstudion för att få se oss på söndag, absolut värt ;)
Idag var jag något ihop plockad. Hittade ett fint skärp i min mormors garderob men eftersom att hon var smal som en sticka när hon levde så fick jag det endast runt magen när jag höll andan, så jag satte det på huvudet istället. Tog mina favorit sommar braxer, mammas gamla skinjacka som jag haft i säkert 5 sommrar, nåt linne jag rotade fram, ett nytt armband och mammas elefant halsband så var jag klar!
Nu ska jag svepa ihop något riktigt gott till mellis sen ska jag nog gå ut en sväng i solen. Himlen är blå, fåglarna kvittrar nästan lite nykär känsla. Gott'a love it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: