Andrea.

Thinking outside the box

Gårdagen.

Kategori: Thinking outside the box

Jag igår, när jag for fram med tåg, tunnelbana och promenad i Stockholm stad. Har fått en helt ny syn på huvudstaden. Förr såg jag bara betong nu har jag upptäckt Djurgården.. Wünderbar!
Gårdagen gick kalas. Vi har sen en tid tillbaka skapat ett "Dancing with the Scandic stars" alltså en variant på Let's dance med alla Hotell Scandics chefer. Igår kväll hade dem en gigantisk konferens med över 800 åskådare där bland annat Martin Stenmark & Sahra Dawn Finer uppträdde.. och så vi. 8 tjejer och Jonathan från Lets dance... och så lilla jag! Otroligt roligt och givande. En enorm produktion som blev alldeles fabulös ;) Top Notch helt enkelt! Pappsen hämtade mig inatt och vi var hemma igen 03.30, sen var det bara att knata sig till skolan igen kl 8.30. Trött är jag men det är det värt när man får arbeta med det man gillar mest =)
Förhoppningsvis kommer det snart en filmning från hela evenemanget som jag självklart lägger upp här då.
Nu ska jag skratta klart åt Christine sedan sova! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: