Andrea.

Thinking outside the box

ännu ett tråkigt inlägg.

Kategori: Thinking outside the box

Jag har pluggat så mycket att jag inte ens hunnit blogga?! Skandalöst! Har suttit framför uppgifter, analyser och seminarier dag som natt men efter i fredags börjar det lugna ner sig.
I veckan var jag på Hoffmaestro på Ritz & sex & the city 2.. man måste planera in roliga saker också men som dessvärre lädde till ännu tröttare ögon, motsat effekt från vad jag sökte :P
Har just sminkat mig och ska bege mig hem till Tobias för att locka håret och sedan tillbringa kvällen med Maddie & Tommy =)
Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha PUSS
Är så stolt över min längsta nagel någonsin hahaha ser ju inte så värst ut på bild tyvärr men i verkligheten skulle det kunnat varit en lös nagel, FAKTISKT! (stolt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: