Andrea.

Thinking outside the box

Amanda.. Spotify -> Jim Infantino - Stress

Kategori: Thinking outside the box

Gårdagen var ett stressmaraton! Mitt knä hoppade en smula ur led i söndags kväll mitt under dansandet men det var inte så farligt så med hjälp av min magiker Roffe kunde jag köra vidare. Men igår var det ömt igen så jag haltade fram. Körde med morfar till Pålsboda där han skulle lämna sin bil och körde sedan hem honom till sig. Tog mig till skolan, var i skolan! Körde sedan morfar till Pålsboda igen för att sedan komma hem igen 16.13 och ta på mig lite mascara för 16.30 var det mat och mys i Bergööska Huset för ungdomar i kommunen som haft speciella framgångar under 2009. Åt smörgåstårta (jag hatar smörgåstårta) och fick sedan present och blomma av kommunfullmäktige. Och så hade jag lyckats hinna med den dagen också. Mös lite med älskling på kvällen med kladdkaka och Hollywood fruar sedan var det jag och kudden som gällde. Är så förbannat trött all day long!
Morfars och mitt största gemensamma intresse.. goda efterrätter! Puss <3

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Tack Andrea! <3

    2010-05-14 | 22:40:14

Kommentera inlägget här: