Andrea.

Thinking outside the box

Taggar tv måndag.

Kategori: Thinking outside the box

Ikväll börjar Håkans Bar! Asso Håkan min favorit.. hoppas det är lika roligt som det verkar. Efter det Svenska Hollywood fruar, jag äääälskar "tacky" program och för övrigt tycker jag att Maria Montazami har galet snygg inredningsstil. Sen att det tar henne en kvart att bestäma vart kudden ska ligga bortser jag men det är nästan precis så jag vill att mitt future house ska se ut. Tänk att få inreda ett så stort hus precis som man vill (vilket kräver obegränsat med pengar) men det vore ju hur roligt som helst. Och hennes budget är ju ett kapitel för sig. Hon får lön/veckopeng (?) av sin man som då blir "hennes" sen har hon även hans kontokort som hon varvar med för hon tycker det är roligt att "spara" på sina egna pengar. Roligt och sorgligt! Bra TV, iaf enligt mig. Nu ska jag och syster klura ut en smaskig middag och till efterrätt... Tiramisu! Yumh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: