Andrea.

Thinking outside the box

Söndags trött.

Kategori:

Fasten jag varit hemma i en vecka och bara sovit i soffan är jag fortfarande helt slut. Är antagligen bacillena men på något vis känner man sig aldrig utvilad. Mysko! Har endå spenderat 4 timmar på dansstudion. Hade lite genomgång inför kursen vi ska hålla, tillfälligt, imorgon. Och så kom Tobias K och hälsade på ign. Man blir alltid så pigg när han är i närheten. Han är verkligen en energi spridare.

Imorgon har jag då skola ( inte påsklov som resten utav sverige ) nej då Hallsberg, denna underbara lilla (L)ort är speciell, vi har lov v 14.. kul!!! jaja, inte klaga snart är det över, bara två månader kvar.

Nu ska jag baka något onyttigt med syster. Pusspuss


Linnea är söt och jag ser ut som en dinosaurie!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    You are boath cute

    2010-03-28 | 22:10:51
  • maddo säger:

    sötisar

    2010-03-28 | 23:20:01
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: