Andrea.

Thinking outside the box

Ny badad.

Kategori: Thinking outside the box

Startade dagen med ett långt bad och tyckte att jag riktigt lyxade till det när jag drog med mig datorn in och spelade massa musik. Gött! Just nu försöker jag lista ut vad jag ska ha på mig imorgon. Danstävling här i "stan" och en annan ska vara spring flicka HAHA!! Lite pinsamt faktiskt, men man måste hjälpa till så jag planerar att ta  pinsamheten med stil. Jag ska kombinera arselt av mig!

Nej nu ska jag rota fram någonting som skulle kunna likna en lunch, left over pizza kanske? Usch! Jag hatar micro pizza hoppas hoppas hoppas det finns någonting annat. Godis får det bli, så jävla nyttig är jag! Det är varnings nivå på mig asso. Finns det inget gott hemma då brukar syrran och jag ta allt möjligt och röra ihop till en gegga som skulle kunna likna kaksmet/havregrynsgröt. Bara det smakar sött, HAHA vart ska detta sluta? Men finns alla ingredienser hemma är vi faktiskt riktiga mästare så jag antar att vi bara har anlag för improvisation helt enkelt.


Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: