Andrea.

Thinking outside the box

Måndag all over igen.

Kategori:

Första skoldagen efter sjukdoms eran. ja.. jag dog i alla fall inte. god skolmat faktiskt och vi slutade tidigt, så jag borde sluta klaga nu. Mötte syster på väg hem och följde med henne till konsum och köpte kakor. MUMS! Så nu sitter jag här och doppar Ballerina kladdkakor i mjölk.

Ikväll ska jag och Tobias hålla i "det yngre" gängets latin kurs. Är hyfsat nervös men framförallt taggad, det ska bli roligt. Har planerat ganska hyfsat och känner mig redo. Ska köra hårt med dem Mohaha!




Så här vårig var jag idag. Och min generösa syster lånade mig hennes skor från Tiamo. Perfekta i detta blöta "vår" väder vi har just nu. Man kan trampa i vilken vattenpöl som helst utan att få blöta strumpor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: