Andrea.

Thinking outside the box

Ikväll.

Kategori:

Ikväll får jag äntligen lugn och ro, fredagsmys med älskling och kladdkaka i mängder ska det bli! Imorgon är det latin tävling i Stockholm så ni som har vägarna förbi Brännkyrkahallen mellan kl 12-13 kan komma in och se oss dansa. Men som sagt den här veckan har tagit kol på mig trots att den varit kort. Tre sömnlösa nätter på rad, bultande huvudvärk och stressutslag är inte helt okej. Men som jag sa till pappa förut det känns som om jag gått runt med en för tight korsett som jag nu äntligen fått tagit av, syre strömmar in i mig igen. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av ett par timmar i soffan.


Och så här fulbrun är jag just nu, fritt fram att skratta! Solduschade mig idag på Spahuset i Örebro och färg fick jag allt! Pappio skjusade mig fram och tillbaka från föresläsningarna och min jacka luktar numera obotligt av brunutansol!



PUSS

Kommentarer

  • julia säger:

    vad kul! Imorgon ska jag titta på en discotävling för en kompis ska vara med:)<3<3

    2010-03-19 | 19:50:45
    Bloggadress: http://juulialindqvist.blogg.se/
  • sis säger:

    u smell like pommfrites!!... pomm... det är mkt pomm!! hahaha

    2010-03-19 | 23:08:14

Kommentera inlägget här: