Andrea.

Thinking outside the box

Det finns en del trevliga människor iaf

Kategori: Thinking outside the box

I eftermiddags ville skrothögen på hjul, för första gången, inte starta.. batterit var finito! Så den fick stå hela dagen utanför Alléhallen. För ca en timme sedan hjälpte Tobias mig att dra igång den och det funkade, körde ett par var och får självklart kärringstopp mitt i en backa, 200 meter hemifrån! Så jag står där, rullandes i backen när jag ser en kille komma springandes och frågar om jag vill ha hjälp. "Ja tack!" Så han och hans bror hjälper till med startkablar och allt som hör till men om fan skapet startade? NEJ! så Emma, du gjorde rätt i att inte byta bil med mig och jag.. ja jag får gå till fots tills jag hittat felet, eller ja hahhah de lär ju inte vara Jag som upptäcker det. Men allt löser sig nog, de är ett under att det inte hänt tidigare. Nu ska jag ducha av mig kvällen träning och stoppa i mig lite mat.. eller lite left over tårta? Puss natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: