Andrea.

Thinking outside the box

Om 143 dagar tar jag studenten och om 17 dagar fyller jag år

Kategori: Thinking outside the box

Livet i siffror och tid.. usch för tiden ibland! Men hipp hipp hurra för mig som fyller 19 år. Nitton är tråkigt, inget nytt händer!!! jaja, ett år närmare tjugo, bra eller dåligt? bra och dåligt! Så jag förväntar mig inte allt för mycket, bara massoooooor av paket, okej? :)

Fick en rätt rolig idé till en film. Inga detaljer då men stommen haha.. okej hur skulle världen se ut om det bara fanns män? hur långt i utvecklingen skulle dem egentligen kommit då om dessa kvinnor uppfann;

Amalie Elisabeth Rausing - Tetra Pak
Mary Anderson – Fönstertorkare på bilar
Melitta Benz - Kaffefilter
Josephine Garis Cochran - Diskmaskin

Detta är bara några jag råkar kännetill finns säkert mycket ballare grejer men glöm inte heller att bakom varje framgångsrik man står en kvinna.. så om man forskade och gjorde lite research borde man komma fram till hur världen skulle se ut om det bara fanns män. Hur barn blir till, ja dem beställde man på internet just nu. Själv hoppas jag att vi landar runt stenålder haha

En självklar tvåa vore sen att göra en enbart-kvinnor-i-världen film, den skulle rocka! Nej, här låter jag som någon bitter gammal tant, tacka vet jag män.. speciellt min :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: