Andrea.

Thinking outside the box

Tävling med Telia

Kategori:

Läste just på Isabella Löwengrips hemsida att man kunde vinna en bärbar Compaq. Funderade över det hela och tänkte som alla andra.. "jaja, men jag vinner ju aldrig".. och jag brukar ALDRIG nappa på sådana tävlingar men den här gången tänkte jag om. Jag kan visst vinna, större blir ju chansen om jag försöker. Jag har ju ingen topp blogg direkt men en egen laptop skulle verkligen underlätta mitt liv. Dels för att min mobil inte rymmer alla anteckningar jag skulle behöva få ner och dels för att slippa fylla min pojkväns dator med mina uppsatser, hemtentor och powerpointar. En laptop att ha med sig dans musik, koreografier och allt annat som man släpar på i form av block och cd-skivor. Allting skulle bli bättre helt enkelt. Så skulle jag kunna blogga även fast jag inte är hemma.. t.e.x. ute på dansjobb, semester eller andra äventyr.

Ja, det är värt ett försök, Hoppas jag vinner =)

Kommentarer

  • ANONYM säger:

    Guuud vad långt hår du har fått :) ahhahahahah

    2010-02-18 | 09:01:23

Kommentera inlägget här: