Andrea.

Thinking outside the box

Stressig dag!

Kategori:

Frächad och osminkad anlände jag till skolan i god tid.. tog mig igenom den konstiga skollunchen som vi börjat få (what's that about?) och sen skyndade jag mig in till stan där spray tanning var bokad på Spa Huset. Det är så mysigt där. Lugn musik, trevlig personal och så doftar det så gott också. Så nu är jag brun...are.. än tidigare, det börjar ta sig! Och på lördag är det latin tävling i Götebrog så det måste ta sig. Höll på att köra över Madde som var på väg till jobbet och jag försökte parkera. Skyndade därefter till affären för att inhandla morgondagens middags varor. Ska nämlige bryta traditionerna och bjuda hit familjen på min födelsedag, får se hur det går. I morgon ska jag dessutom hinna hem till Erika och få mina naglar fin fixade, längtar så till det. Man känner sig så fin och kvinnlig när man har långa naglar. Dessvärre lyckas jag aldrig spara ut mina egna.. näringsbrist? Nu ska jag ta mig lite mellis, låt skåda vad kylskåpet kan erbjuda. PUSS

Kommentarer

  • maddo säger:

    haha ja såg inte att det var du först :)) jag blev skiträdd :P hoppas du får en underbar dag imorn det eru värd <3

    2010-02-04 | 20:44:49
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • Emelie Reinholdsson säger:

    Grattis Andrea, ha en bra dag!:)<3

    2010-02-05 | 16:21:47
    Bloggadress: http://emelise.blogg.se/
  • Emelie Reinholdsson säger:

    grattis var från mig! / emelie reinholdsson<3

    2010-02-05 | 16:22:39
    Bloggadress: http://emelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: