Andrea.

Thinking outside the box

Onsdag morgon

Kategori:

Gårdagen swischade förbi! Efter discon skjusade jag hem matte och åkte tillbaka till hallsberg för att kolla in min man när han körde järnet på Tae kwon don. Och när dem var klara for jag, tobbe, marri, anton och zacke till Mc för att avrunda med en fet hamburgare. Men där slutade inte tjockeriet, utan när vi kom hem till Anton och Marris casa bjöds det på Sääämla! Yummi! Vips var kl tolv och vi skyndade hem till sängen.

Och nu sitter jag här i soffan, i mina nya rosa sockor, med avocado macka och juice till frukost. Ska strax dra på mig paltorna och bege mig till tha school.

Sprid kärleken.. <3

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vilka söta sockar:) puss

    2010-02-17 | 09:56:50
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/
  • emelie säger:

    haha va söt du är, du hade inte behövt sitta och vänta på han, för att sen skjutsa hem han för att sen åka tillbaka, då kunde ju jag tagit med han hem :) så söt är du <3

    2010-02-17 | 16:07:57
    Bloggadress: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: