Andrea.

Thinking outside the box

Home & Alone

Kategori:

hemma! städade upp min gigantiska klädhög och nu syns sovrummsgolvet igen och Tobbe slipper sucka över mig. Ikväll ska vi ha privat med Tobbe Karlsson igen, roligt att ses, var så länge sedan. Är så ledsen för hans skull att dem åkte ur Let's dance, hade tänkt åka upp nästa helg och titta, får se om det blir av endå :)

Men men nu sitter jag här, ensam, och funderar över vad för typ av mellis man kan göra av 7 ägg? Dem går nämligen ut idag så måste äta upp dem.. Ägg Toddy It Is! Ciao!

...förresten, på fredag fyller jag :D Wiih!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Omelett går ju bra oxå :) pannkakor går oxå och är godare :)



    weii, då blir det party lr?? ;)

    2010-02-04 | 01:39:27
  • Anonym säger:

    glömde skriva att de var från mig = stefan "dansar stefan" vet inte hur många stefan du känner :P

    2010-02-04 | 01:41:02
  • Andrea säger:

    SV: ja pannkakor blev det faktiskt! med massor av ägg! haha.. jo fest skulle de kanske kunna bli men vet inte när bara :/ Kramkram

    2010-02-04 | 16:51:18
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Jesperfatima säger:

    Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

    2011-02-23 | 16:41:46
    Bloggadress: http://jesperfatima.blog24h.com

Kommentera inlägget här: