Andrea.

Thinking outside the box

Sleepy Time!

Kategori: Thinking outside the box

Mors mors ni vakna själar! Har just sett klart Pirates III, mm ja den är ju rätt kul asso! Tröttnar aldrig på Jonny Depp. Lööv him! Ja, dags å sova men är som alltid under längre ledigheter inte ett dugg trött.

Imorn väntar ett par timmar på Gustafsviks relax (fina grejor de där). Ska bli skönt, har faktiskt inte varit där tidigare. Ärligt talat är förväntningarna inte så höga men ryktet säger att det är fina människor som ska med & mitt motto är Det blir vad man gör det till så bubbelpoolen, Here I come!

Puss natt, ögonlocken väger ton, Yes!



Jag imorn? hahah hmm.. Har länge misstänkt att mitt huvud är felkonstruerat för jag kan inte va under vatten utan att hålla för näsan det läcker in, OKEJ?! jag måste! Känner även på mig att Tyra Banks ringer mig vikken sekund som helst nu! Asso jag hittar ljuset med ansiktet hela tiden juu???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: