Andrea.

Thinking outside the box

Frukost.

Kategori: Thinking outside the box

Ja jag vet, detta är lite av en mat blogg.. jag ääälskar att äta! Sitter här med en ägg-macka med PERFEKT kokta ägg! Inte varje dag jag lyckas men idag, idag är en speciell dag! Dem blev helt perfekta! Kul, kul för er å veta :D

Om ett par timmar hämtas jag upp av the gang & så bär det av mot relaxen då rå'. Skööönt!

Men mitt största problem just nu är vad jag ska ha på mig på nyår. Fick ett jätte fint halsband av tobbe i julklapp som jag jätte gärna vill inviga då men vet verkligen inte vad jag ska ha för klänning?! HELP!



Det kommer verkligen inte till sin rätt här på bilden. Men på Fredag ska jag knäppa massa snygga bilder på min nya favorit!

Puss nu ska jag dricka O'boy för jag är inte så där vuxen att jag dricker kaffe ännu.. kommer nog ganska säkert aldrig göra det heller..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: