Andrea.

Thinking outside the box

Close up

Kategori: Thinking outside the box

Så här bra är jag på att ta kort, du får förlåta mig Emmy. Jag kör på Auto ;) Här har ni iaf mina sötnosar up close! Mamma tycker dem ser ut som Ugly Betty? Jaa.. lite kanske men mycket finare enligt mig.



Kom precis hem ifrån Örebro och biosalong 4. Trollkarlens lärling hette ju filmen med Nicolas Cage. Riktigt bra tycker jag. Gillar ju magi och coola effekter så den här filmen var perfekt! Som Harry Potter för vuxna. Nu ska jag kolla vem som åker ut på Sotte (So You Think You Can Dance) I löööv Kent & Lauren <3

Måste bara tala om också att jag fått napp både när det gäller utbildning, lägenhetsletande och på jobb fronten. Jo då, livet flyter på, pusselbitar faller på plats. Dock unbelievable dyra pusselbitar!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    åh vad ska du plugga/var ska du bo?

    2010-08-08 | 14:03:05

Kommentera inlägget här: