Andrea.

Thinking outside the box

Yumh!

Kategori: Thinking outside the box

Den här veckan har varit den pluggigaste veckan i mitt liv, tror jag! (hittills) Igår satt Emmy och jag i biblioteket till 16.30, då slängde Göril ut oss HAHA, så då gick vi hem till oss och fortsatte arbeta genom msn, så himla bra uppfinning! Plus att jag skrev en 4 timmar långt svenska nationella. Och idag skrev jag naturkunskaps prov innan jag kom hem för att börja på min satans svenska analys, tar det aldrig slut? Har gjort en check lista där jag stryker över saker jag gjort klart och kan glömma. Skrev även dit lite andra saker som är gjorda för ett tag sedan bara för att få stryka lite.
Men dessa godingar bakade jag i mellan varven och visst blev dem fina? Hur dem smakar det är en annan sak, huvudsaken är ju att dem ser goda ut. Det är utsidan som räknas, det vet ju alla!
Nu ska jag Sova, känner att en fet förkylning är på väg att smyga sig på mig. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: