Andrea.

Thinking outside the box

Trött men glad.

Kategori: Thinking outside the box

Är galet trött för jämnan, känns som om man aldrig blir riktigt utvilad, känner ni igen er? Usch! jag sover och sover så mycket jag kan men det verkar inte hjälpa, antagligen stressen & Pressen! Idag höll jag min muntliga nationella redovisning i svenska C, gick riktigt bra tror jag. Kände mig väldigt stolt och fick till och med fröken att skratta och det tar jag som något positivt. Temat var relationer så jag berättade om min relation till min lilla syster linnea, min bästa vän <3

Så när jag var färdig i skolan bar det av in till stan där det skulle fixas danskläder inför helgens tripp till Oslo. Check!  Försökte få tag på ett långt vitt linne till Tobias Inte check! Skulle fixa skor till oss båda Inte check
Äta något nyttigt mellis Inte check! (det blev en hamburgare) och tog mig sedan till dansen efter mycket flängandes. Så ja det var 1 av 4 grejer.. nej förresten TUSEN saker på min meter långa jultomte lista i huvudet! BläH! Kan man gå in i väggen redan innan man börjat jobba? HAHA

Träna träna träna 18.30 till 21.00 och nu har jag tryckt i mig lite fil med flingisar, dålig mat dag (pisk på mig för det), ska nog trycka i mig lite rese-choklad också efter som att både mamma och jag nyligen kom hem ifrån tripper så hade vi båda med oss ett ton godis, bra där! Är vi släkt eller är vi släkt?! Så bye bye beach säsongen 2010!

Nu ska jag mysa med mamma och syster i soffan och gosa ner mig i min varma säng PUSS PUSS

Men nej hahaha måste bara berätta en till grej som hände idag. Jag vaknade upp imorse, ser ut genom fönstret och inser faktiskt att det snöar men vill inte tro att det är sant så jag försökte för en stund inbilla mig att det var askmplnet som lämnade efter sig lite aska så där! Hur blond är jag egentligen? Tror jag ens på mig själv? Usch! Men det var helt enkelt så ledsen jag blev över att det SNÖADE! April april Andrea, det här är ditt väder/liv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: