Andrea.

Thinking outside the box

Stanna hos mig solen & farväl kullersten.

Kategori: Thinking outside the box

Har suttit ute i solen en stund och mått super dåligt över mina bleka ben.. usch! Men hur fort kom inte våren fram? Underbart! Är det lika fint väder imorn får jag allt ta och sätta ihop en redig vår-outfit. Elin Kling gör sitt veckliga (?) besök i Förkväll. Tittar endast på det programet på Måndagar när hon är med för hur snygg stil har inte hon? Åååh hennes garderob skulle jag köpa för hela min veckopeng. Eller om jag var rik skulle jag anställa hennes som personal shopper! Men nu är jag lite löjlig, jag har huur mycket fina kläder som helst men jag väljer att inte använda dem för av någon anledning tycker jag det är "slöseri" att ha dem i skolan. Jag tycker inte det är värt att vara fin i skolan, för let's face it.. det är skolan.. Allé skolan.. i HALLSBERG! Finns det något otrendigare än denna stad? Tror knappast det. Jag har egentligen allt material för att få till hennes stil om jag bara orkade & ville. Ska nog ta och rycka upp mig, det är ju trots allt vår och nu kan man äntligen dra fram klackarna utan att behöva oroa sig för att blöta sönder dem. En liten eloge till hallsberg som faktiskt har mestadels asfalt till skillnad från örebro där man titt som tätt svär över den förbannade kullerstenen, alla klackars död! Men man lär sig skutta på tå tillslut men det vore skönt att slippa. Nej det borde bara finnas två typer av underlag; Grönt gräs för barfota dagar och asfalt för klackskors dagar! Och i student present vill jag ha skor, presentkort i sko affärer eller pengar så att jag kan köpa mer skor!

Kommentarer

  • emmy säger:

    jo klart du ska använda dina snygga klackisar och allt!! tänk vad avis dom små kommer bli och hur mycket dom kommer sakna dig när du slutar ;) det är ju trots allt två månader kvar, vi satsar fullt ut och är så snygga som vi kan vara fram till studenten?!

    2010-04-12 | 21:28:57
    Bloggadress: http://emmyk.devote.se

Kommentera inlägget här: