Andrea.

Thinking outside the box

;P;P;pPP;P;p // Vår kappa på!

Kategori: Thinking outside the box

Kort dag = skönt! Försov mig men han ändå locka håret och komma i tid så plus i kanten till mig. Rektorn var inne på våran sista lektion och frågade över en massa saker och vi (eller ja, dem mest engagerade) kastade allt som vi stör oss på över henne. Hon log emot oss och sa att hon skulle prata med lite folk = hon glömde det antagligen så fort hon gått utanför dörren. Så jävla typiskt! Men Emmy livade iaf upp sista halvtimman av lektionen med att sitta och fantisera fram sådana där grupper som facebook svämmar över med just nu. Exempel;

Voldemort ringer och frågar om man set Harry Potter "Nej" Så har man det ;P;P;p;pp;P

Jag skrattar ihjäl mig åt dem där och så fortsätter jag leva ;P;P;pp;PPp HAHA där fick jag till det. Nej men det var hur som helst rätt roligt.

Imorn bär det av mot Oslo, kul kul! 5 timmar i buss sen tävling på kvällen, lagom fräsh är man då!! Alltid! Men det ska bli väldigt roligt även om vi aldrig varit så här dåligt förberädda någonsin förut. Eller..?

Ska väl börja packa väskan för senare ska jag in till stan igen och testa nya kläderna, spännande. PUSSPUSS


Kate Nash – Birds

Kommentarer

  • Messi säger:

    Stilligt :)

    2010-04-28 | 19:55:30
    Bloggadress: http://messi.se

Kommentera inlägget här: