Andrea.

Thinking outside the box

..& nu blev jag slagen i huve't med en påse fylld av smörgås kanter.

Kategori: Thinking outside the box

Helgens dagar flyter förbi. Men det bästa är att den ännu inte är över, kärlek till Röda dagar! Igår blev det en otroligt trevlig drink pimplar kväll hemma hos Matte & Sara. Mysigt, pratigt och musikigt.. precis som vi vill ha det då och då.

Idag har vi mest glidit runt min karl och jag. Köpte en fet chokladboll på marieberg att dela på, solade uppe vid stugan och åt tigerräkor till kvällsmat. Så som en söndag alltid borde vara. Nu sitter jag i systers säng och blir ner slagen. Men det tillåter jag då Linnea lyckas underhålla och locka mig till skratt som håller i flera dagar framöver. Länge leve skadeglädjen och gapskartten som förlänger livet. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: