Andrea.

Thinking outside the box

Känner mig så finurlig.

Kategori: Thinking outside the box

På söndag fyller min älskade vän Sara 18 år. Hennes present är klar och jag & min syster är klara med våran lilla överraskning till henne. Kan ju inte avslöja vad det är men det får ni veta på söndag kväll. Ska hur som bli otroligt roligt då Sara är en otroligt rolig människa och vi känt henne forever.

Snart kommer Jin hit. Tänkte vara en god värd och laga till lite mat, man måste ju äta ordentligt innan man går på discotek ;) Kyckling, pommes och bearnésås får det bli för det har jag varit sugen på i flera dagar. Yum yum! Och efter jag dansat loss med kidsen ikväll ska jag kila upp till Sandra & Marcus och få mig lite efterrätt. Goa Sandra fyllde för ett tag sedan och har en lugn middag ikväll då hon snart ska ha barn. Himla många barn att handla presenter åt nu för tiden Tobias brorson fick stiliga skor för ett tag sedan, Emmas lilla bebis köpte Lydia och jag en fläshig Star Wars body till och nu kommer det snart en liten Sandra/Marcus bebis.. mysigt :)

Nu kallar köket.. PussPuss


Jin & Fredrik som också är med och shakar ikväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: