Andrea.

Thinking outside the box

Har äntligen hittat hem.

Kategori: Thinking outside the box

Det blev en pasta, pratitg & påminnande kväll. Minnen och nutid blandades i en skön mix och det var underbart att träffa gammla goda vänner igen. Emma är sig lik och det känns fantastiskt. Har saknat hennes sätt och personlighet. Lydia och jag, hur länge vi än varit ifrån varandra, är alltid oss själva. Även fast man saknat varandra kan man vara så naturlig som om vi sets precis dagen innan. Nu ska jag sova, imorgon väntar nya.. eeh.. utmaningar (?). Ska iaf vara med och styra dansoteket imorn kväll på dansstudion så ni som vill stå på V.I.P listan messar mig ;)

PUSS på er, ni är så konstiga (slutsats jag drog utifrån bilderna jag hittade) men jag tycker om er ändå <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag gillar bilden när emma kryper på golvet..och bilden som avslöjar vilken himla pluggis jag var på risbergska...eller? //Lordi

    2010-04-08 | 23:41:40
  • Anonym säger:

    och kanske borde jag skaffa glasögon..eller?...och på den sista la jag säker till ett skål och välkomna efter...



    (orka att man måste skriva av bokstäver för att kommentera som om man inte skulle klara av det så borde man inte få kommentera någons blogg..fattar inte grejen..)



    // Lordi

    2010-04-08 | 23:44:56
  • emma säger:

    HAHAHA :D i like this so much! ni gjorde min dag <3

    2010-04-09 | 14:32:20
    Bloggadress: http://eemmaaaaa.blogg.se/
  • Two olsson sisters säger:

    Skit! Bilden med den vita dräkten ser ju skitläskig ut ju!:S Verkligen! Inget man vill möta på nere i källaren, haha:P Händer i kväll då? Några roliga planer?//Emma.

    2010-04-09 | 16:02:04
    Bloggadress: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: