Andrea.

Thinking outside the box

En riktig date kväll.

Kategori: Thinking outside the box

Min fina Tobias och jag hade en riktig date kväll igår. Laddade upp med middag på Paco's sedan ett par rundor biljard. Måste tillägga att jag vann den första, bra där Andrea, det tar sig! Sedan gick vi och fikade en timme på bio fiket, massa choklad och onyttiga saker. Avslutade kvällen med att se Shutter Island. Så jäkla bra film tycker jag. Spännande, läskig och "nu-måste-jag-sitta-och-klura-hela-tiden" - känsla över det hela, fem tummar upp (?) HAHA Se den! Nämnde jag förresten att den var otäck? Jo men visst, trodde att jag skulle få svårt att sova när jag kom hem men det var inte bara filmens fel. När jag ska knalla upp för infarten är det helt svart i huset "dem sover väl", tänkte jag, men icke! Det var något fel på strömmen ute i el-skåpet på gatan så allting var svart och trasigt! Inget var fel inne hos oss men inte en jävla lampa funkade. Så mamma hade tänt ljus här och var, rena lucia. Som om jag inte var rädd från början möts jag även av ett spökhus hemma. Vågade knappt blåsa ut ljusen när det vr dags att sova, fy! Aldrig mer. Men nu funkar det igen så tack för det läskiga el-killen med den mystiska bilen ute på gatan som jag hade förutfattade meningar om. PUSS



Kommentarer

  • maddo säger:

    jätte kul hade jaaa ;) vill tillbaka. SKA tillbaka. haha nepps fått köpa nytt för hundrade gången typ! sucks!

    2010-04-20 | 21:39:57
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2010-04-20 | 22:05:31
  • KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥ säger:

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



    Snygga leggings =D



    Ps. kolla in min blogg fylld med inspiration inom mode och trender!



    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    2010-04-20 | 22:06:14
    Bloggadress: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: