Andrea.

Thinking outside the box

Chicken wrap.

Kategori: Thinking outside the box

Mat, mat, maaat.. jag älskar mat. Åt nyss frukost men så kom syster med en chicken wrap och det kan man ju inte tacka nej till.

Så igår kväll blev det låång middag på Böffe toppat med glassbuffé och Avatar i 3D. Har redan sett filmen men vi var så taggade på att vi äntligen fått 3D i Örebro. Måste erkänna mig liiite besviken. Hade förväntat mig större skillnad men självklart ser allting så mycket verkligare ut. Vi hade hur som en jätte trevlig kväll.

 



Crappigt mobilfoto, men ser inte Tobbe lite ut som Bingo Rimer? HAHA Älskar dig <3

Kommentarer

  • Sahra Ericzon säger:

    Haha det var det första som slog mig också när jag såg bilden. Haha och sen såg jag din tex under, så ja.. Han ser nog lite ut som Rimér där.

    2010-04-08 | 13:35:02
    Bloggadress: http://sahraericzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: