Andrea.

Thinking outside the box

Aah jag vaknar upp av måsskri..

Kategori: Thinking outside the box

Hör fåglarna kvittra, tåget som bullrar förbi och.. ett par fiskmåsar som kraxar, man kan ju tro att man bor vid havet. Så lyxigt det blev helt plötsligt. Idag kommer att bli en bra dag för det sa horoskåpet! Hade tänk pluggilera inför högskoleprovet som går av stapeln på lördag men va fan.. inte kommer jag bli allmänt smartare resten av mitt liv för att jag pluggar lite idag? Vi får se, gjorde de ju i höstas så nu vet man iaf hur det går till. Alla säger att det går bäst andra eller tredje gången man gör det, någon tredje gång kommer det inte att bli så det är bäst att jag får topp score den här gången HAHA.

Nu ska jag fortsätta i högskolans anda och hitta mig en redig utbildning att söka! Man kan ju alltid tacka nej, så bättre att ha sökt allt än inget som mamma alltid säger. PUSS

Bild från i ettan, när mitt hår var sönderblekt & gick att forma hur som helst, när vi pluggade hela tiden och när Lydia inte förstod sig på mig <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    allt bra?:P

    2010-04-07 | 15:03:03
    Bloggadress: http://ntf.blogg.se/
  • lydia säger:

    ne, jag måste erkänna att du hade dina stunder av oförståliga ögonblick...grejen är att jag är precis lika dan..

    2010-04-08 | 23:39:02
  • Anonym säger:

    det syns visst inte att den andra kommentaren är från lydia, eller ska jag säga lordi

    2010-04-08 | 23:39:57
  • Two olsson sisters säger:

    Var håret verkligen så sönderblekt att du kunde forma det hur du ville?!//emma.

    2010-04-09 | 00:06:59
    Bloggadress: http://twoolssonsisters.blogg.se/
  • Asta säger:

    Haha , :)

    2010-04-09 | 00:46:55
    Bloggadress: http://astamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: