Andrea.

Thinking outside the box

Många uppdateringar här

Kategori:

men nu får faktiskt Linnea ta och komma hem!!!! Miss you <3
Ska bli en riktig tjej kväll det här, systrar emellan! Har massa planer:

Ansikts mask, låcka håret, måla naglar, kolla film, äta choklad mm..

Ååh sitter och lyssnar på en massa god musik och känner mig kreativ med alla mina olika spotify listor.. Chill, party & Love har det blivit hittills..

Blir helt förälskad.. min karl fick för sig att vi skulle gå ut ikväll, kvällen innan högskoleprovet?
jag får som vanligt vara den bittar tråkiga flickvännen och avböja..
Men tror att han iaf skulle hem till Jocke tror jag, har lovat att hämta honom sen. Men han va så söt och ringde och frågade om jag verkligen inte skulle följa med? Vi behövde INTE drick bara umgås? Bara sitta där? Snälla???? Men nej tack sa jag, ska va med syrran..
"men jag vill bara inte att du ska vara ensam!"
No problemas, jag är aldrig själv.. men uppskattar din omtanke älskling, tycker om dig så mycket.
Är så kär så kär..

Hittade ett brev i lådan, brunt kuvert med massa blommor & glada gubbar på, till Mig! Tänkte "..åhh, va mysigt vem kan de va ifrån?"
Öppnar och det var ifrån mig själv hahaha ett "Vägra-alkohol-i-trafiken" - kontrakt jag skrev på under körutbildningen.. så duktigt av mig. Vi skulle få det hem skickat till oss som påminnelse och där kom det. Bra där!



XoXo
Putläppen

Kommentarer

  • Emelie säger:

    det är klart jag kan :D skriv hur du vill ha det, så kan jagförsöka fixa, inget proffs men kan alltid ge det ett försök:) hehe puss

    2009-10-24 | 22:20:19
    Bloggadress: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: