Andrea.

Thinking outside the box

16/10 - 09 Äntligen fredag

Kategori:

Sitter i soffan med syster & Tobbe..
väntar på mammas goda skaldjurs spett till middag.

I går tog jag KÖRKORT, weeih me!!! Så imorse körde jag själv till skolan och trodde jag skulle dö i kärran haha
Watch out Nerike!
Mini-firande med mamma, sis & Tobb på Bion. Såg The Ugly Truth som var riktigt rolig, se den :D

På söndag är det Latin SM och jag har hunnit få min nya klänning :) ska bli jätte roligt, har en riktigt bra känsla inför det.

Ikväll kommer Tobbes Kusse Pontus med partner hem till oss så nu skiner huset tack vara, jaa.. inte tack vare mej iaf om vi säjer så haha

Pusspuss

Kommentarer

  • Linda säger:

    Grattis till kortet=)

    Lycka till på söndag hoppas att ni vinner!



    Kram

    2009-10-16 | 22:13:40
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/
  • syster säger:

    hahah, "se den" lät som filippa: ni som inte har läst den, läs den! och helst idag! HAHAH det måste vi kolla på nån dag:O<3

    2009-10-18 | 21:46:49

Kommentera inlägget här: