Andrea.

Thinking outside the box

13/10 - 09 Hallå Tisdag

Kategori:

Slääääpade mig upp ur varma sängen imorse, slängde i mig frukost och tröstade mig själv på bussen med att jag iaf fick åka den ända ner till skolan.
Dagen gick fort så jag kilade hem till mammsen och hjälpte henne med diverse saker.. det var så länge sdan jag skrev så här kommer en liten"vad som har hänt" - lista:

* Mamma låg på lasarettet & opererade en brusten blindtarm
* Bugg VM floppade p.g.a. tekniska problem hos domarna
* Jag klarade körkortsteorin & väntar nu på uppkörningen
* Lyckades få med mig Tobias & äta sushi med mig
* Jag har flörtat till mig ett års kort på Njoy, wee :)
* Sjöng mig hes tillsammans med Jin i lördags natt

m.m...

Imorn har jag min sista kör lektion sen smäller det! Och på fredag kommer Pontus med partner till oss från Österssund och hälsar på, skoj skoj!

Dessutom är detlatin SM på söndag, tagga!

Ska försöka ta mig på en massage hos Camillas mamma på fredag, det enda som krävs är att jag lyfter luren, men icke! Jag har så svårt för att prata i telefon :/ hahaha TÖNT!

Nu ska jag ta mig en frukt, klappa min mamma på kinden & ta mig iväg till Discon, för Tisdag är = Disco dag Weiih :)

Och här vill Gifhorn Stad att vi signerar deras gator för ooh, vi är ju så omtyckta hahaha
PUSS

Kommentarer

  • maddo säger:

    om ni är lediga o har tid får ni gärna komma tors den 29 o äta mat hos oss <3

    2009-10-14 | 21:49:07
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: