Andrea.

Thinking outside the box

Otroligt dålig på att uppdatera

Kategori:

.. var länge sedan jag skrev.. får skylla på att jag är lite för upptagen.
Kom hem från Prag förra Tisdagen och sedan dess har jag bara tränat varenda kväll.
För i lördags var det SM i självaste Hallsberg. Det vart en väldigt lyckad dag, tog Sm guld i Disco swing, mixing blouse och Bugg, väldigt nöjda med det :) Tog även en tredje placering i Salsa och latin.
Helt slut efter den dagen och efter sista prisutdelningen slår en personlig hämskhet ner så hela lördags natten och söndagen spenderades på sjukhuset.

Är helt totalt slut efter allting och är i stort behov av sömn. Ska lägga mig tidigare än tidigast och soooova.

Väntar på tobbis som är i väg och simmar med jocke, så hurtiga så! själv ligger jag i soffan och identifierar mig med serien Christine.

xoxo

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har skrivit på face också men tänkte skriva ett litet inlägg här med.

    Ett stort GRATTIS till medaljerna=)

    Ni är grymt bra! Hoppas det är bra med dig idag?



    Kram

    2009-11-24 | 08:15:26
    Bloggadress: http://danscefever.dinstudio.se

Kommentera inlägget här: