Andrea.

Thinking outside the box

Lång helg

Kategori:

Åkte till Helsingborg i fredags med mamma & Lena för att tävla i latin.
Mös på Harrys när vi kom fram med god mat, skratt & gott vin. Och självklart startades lördags morgonen med underbar hotell frukost.
Själva tävlingen gick inte så bra som man önskat men helgen har vart rolig. Svängde hem till Marcus där anna, simon & fille C festade på kvällen. Sjöng lite sing star, körde lite lekar, en klassisk för fest helt enkelt.
Hämtade senare upp Tommy på Pitchers och gick direkt på efter festen hemma hos Simon & Anna.
Var nog hemma runt 5 och han även med ett besök på MAx. Somnade väl vid 6, och idag är jag TRÖTT!

Men upp och hoppa var det som gällde. Fars dag väntade & jag hade, vid något tillfälle där jag kände mig duktig, lovat att laga maten. Bosses kyckling & sol torkade tomater/ klyft potatis blev mumma.

Tog nyss ett bad med nån utav mammas sjögräs oljor (?) så nu är jag som ny! Mest tack vare alvedonen antagligen.

Träning om 45 minuter så dags att vakna till.

Glid i frid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: