Andrea.

Thinking outside the box

hmm..

Kategori:

nu kom gårdagens inlägg fram? konstigt de där.. men internet måste ju också få fela ibland.

Igår var jag och Jinnsan på LAger 157's tjej kväll. Hittade lite smått och gott, en julklapp till mig själv bland annat haha MAddie bjöd på en god muffin och slog mig med sina frisör säljar knep så en plattång följde med hem. Tycker nog lager är lite överskattat, har aldrig vart där förut, men är väldigt glad att vi gick dit :)


Inte helt smickrande bild där,

Idag har skolan vart pest.. galet segt har det gått. Känner mig yr och illamående, inbillar mig att det är svin sprutan som spökar med mitt psyke :P

Ikväll ska vi hem till roffe med mammsen, pappsen och tobbes mamma.. äta lite tacos och spela lite biljard :)

Imorgon undervisar vi i  bugg på vätterterassen så ni som inte har något för er dyk upp.. eller tipsa föräldrarna.

Så blir det kanske lite festligheter hemma hos oss på kvällen, får se vad dagen kommer med.

Glid i frid mina vänner nu ska jag fortsätta städa.. eller det finns inte så mkt kvar att göra. Tobbe tog the dirty job! Städa är inte min grej tror jag?! fast jag gillar när det är rent :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: