Andrea.

Thinking outside the box

2/11 November???

Kategori:

vad hände? var det inte midsommar nyss? Var det inte förra helgen vi grillade ute i solen, drack drinkar & skrattade? Swusch! Sa det så var det kallt och november?

Jaja, jobbade måndag, tisdag och efter det vart det Bio med nästan hela klassen, Upp! stod på schemat och va vi skrattade.. och grät.. och skrattade.. och grät om vart annat haha rolig film de där.

jobbade onsdag också men lyckades dra på mig sjukan så resten utav veckan spenderade jag i sängen sovandes & i soffan sovandes.
Tog en tripp till Österssund & hälsade på. Så goa där upp folket, hur mysiga som helst. Och så har jag för första gången i mitt liv fått känna på hur det är att vara kortast?!?! Pontus trakasserade mig för min längd?? det konstigaste jag någonsin varit med om haha

Kom hem i lördags kväll, hinner knappt innanför dörren, när jag hör hur en liten liten hand knackar på;
- Bus eller godis?

Självklart har vi INGET godis hemma. Då kommer jag som en ängel och fixar veckans goda gärning, ger lilla tjejen den pengen jag hade i fickan vilket var en 50 lapp. Kul! Den hade jag verkligen behövt haha
men tjejen vart glad, jag blev definitivt INTE glad så det måste räknas som en äkta god gärning?!

I går var syster, jag & pappa vid mormors grav och tände ljus.. tiden går så fort, usch. Älskar dig <3


Nu ska jag ta mig till banken & avsluta ett konto, vispa ihop en lunch och ja, dö i soffan igen.

xoxo
Fröken Förkylning

Kommentarer

  • maddo säger:

    krya på dig snutta. vilket datum skulle vi åka? har glömt skriva upp :) 19? puuusss

    2009-11-02 | 14:31:11
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: