Andrea.

Thinking outside the box

En cool tönt

Kategori:

Hej igen

Jag har gjort det, jag läste Blondinbellas blogg!!! Jag har verkligen låtit bli för hela hennes image stör mig och sättet hon marknadsför sig på, usch! Men nu har jag fallit för mina egna principer och läst. Kan ju säja att det är tusen gånger lättare att läsa än att höra henne prata. De är nog tur att hon skrivet för när hon pratar, och det här måste ni hålla med om, låter det inte alltid särskilt genomtänkt. Vem vet det kanske inte ens är hon som skriver dem där "smarta" inläggen, de gör kanske den där Nils (?) så är hon the pretty face utåt?!  De är nog fullt med rosa moln i hennes skalle. Men en del smarta saker måste hon ju lyckats med eftersom att hon tjänar äckligt mkt pengar för att vara i min ålder. Är nog redigt avundsjuk egentligen men kan ärligt säja att jag INTE skulle vilja byta liv med henne. Visst hon har många saker som folk skulle döda för att ha själva men jag skulle aldrig avsäja mig respekt, värdighet & mitt privatliv. Sen säjer jag ju emot mig själv för jag sitter ju här och skriver blogg själv, men de är liksom inte samma sak. Jag är inte ute efter att ha massor av läsare.. de är mer ett sätt för mig att få skriva av mig och så får man lute mer press på sig när man vet att det kan vara nån som läser.. sen blir man ju inte ledsen när man får kommentarer (A) HAHA

Föresten kan inte nån vänlig själ tänka sig att piffa till min sida? den ser så trist ut.. och jag är så oteknisk!?
Äh vem försöker jag lura, jag är lite utav Hallsbergs egen Blondinbella ibland va? Min fjortis tid har jag iaf haft, den är förbi och tur är väl det. Men ibland ger jag nog ett divigt intryck även om jag inte alls är det. Jag är nog lite av en tönt. En cool tönt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: