Andrea.

Thinking outside the box

4/3 - 09 mer träning och sånt

Kategori:

JAhaow.. då satt jag framför datorn igen.. försöker hitta ett billigt hotell i stockholm men sånna existerar ju inte (när man har lite krav).

Körde feting passet på special idrotten idag med Jin & madde. intervaller i en hinderbana med invävd boxning, skit kul! men fet jobbigt! måste gras oftare!

ska ha privat ikväll men får se hur mkt energi jag har kvar vid 20.30 (?) asso de blir för sent å köra privat till halv tio jag orkar helt enkelt inte.. extra jobbigt blir de när man på allt det redan kört två pass tidigare den dagen.. puuh!

måste glida iväg och byta om

PUSs



Åh här kommer några ev de fulaste bilderna någonsing, jag skyller på att jag hade feber!


Min gulliga (?)  familj


Hej andrea & lilla syster med en snö-flinge-tand


Jag & pappsen skålar i mini öl glas

resten kommer upp på face en solig dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: