Andrea.

Thinking outside the box

22/3 Söndag kväll

Kategori:

Jaha, ny duchad, mätt & lite för pigg efter träningen. Kommer aldrig somna ikväll eftersom att man sov till 13 men de är iaf teori imorn bitti på spec.idrotten så slipper iaf vakna upp till robbans gapande i gymmet. Har tryckt i mig fruktsallad & mammas muffins med massa glasyr, Love it <3

Har dragit på mig nån skruttans förkylning! Åååh dööh! får hoppas de går över till helgen. Ååh längtar verkligen dit. Den här veckan kommer gå så långsamt. Imorn blir det skolan & flick flack träning på kvällen. Ska försöka hinna förbi Tobias bror också imorn eftermiddag. späckat men de dagarna när det inte händer något blir jag galen, blir så lätt uttråkad. Nu ska jag haka på min syster & kolla på "I hennes skor" innan de blir dags att sova.

PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: