Andrea.

Thinking outside the box

13/3 Fredag, GUS & kanelbullar

Kategori:


FREDAG alla ropar jaaaaaa!!
Underbara fredag välkommen hit! Somnade & vaknade brevid en lika illaluktande och brun-utan-sol kladdig karl som jag själv va. Men hade sovis så de kompenserade för det hela ;) Kom till tyskan och kände mig taggad för en gångs skulle för jag hade, gissa vad?, pluggat på läxan och jag måste säja att de är en jäkligt hälig känsla att veta att man kan svara när hon frågar haha måste göras oftare. Sen var det plöjar lunch med Johanna, Henrik & jakki boy. Men en lunch är inte en lunch utan Anton och hans fantastiska historier om krogarna i Frankrike. De blir liksom lite exotiskt i vardagen.. det kan handla om allt från rika pakistaner som köper skumpa för 2000 pix till Star Wars melodier som spelas hej vilt.. ja en dag i skolan är inte den samma utan dej Anton haha

Hade Engelska också sen var dagen slut, tjoho för korta dagar! Så nu sitter jag här hemma och funderar över om jag skulle överleva på endast kanelbullar? för satan va gott det är. Det är även (nästan) de enda jag klarar av att dricka mjölk till. Mjölk är ju för äckligt! De enda de funkar till är;

  • Kanlebullar
  • Pannkakor
  • Kladdkaka
  • Vissa utvalda kakor



Ikväll blir det privat lektioner igen med Claus, en otroligt härlig dansk kille som vi tränade med igår kväll. Jätte soft att arbeta med och galet snygg (inte lika snygg som du älskling). Men de ska bli skit kul.. man längtar till träningen :)
Efter det ska vi försöka snabba oss iväg till stan och droppa av honom på hans hotel för att sen glida vidare till Maddooos & Tommys casa där det bjuds på mat & let´s dance :)

Men nu ska jag smeta på mig ännu ett häääärligt lager GUS (GUL-UTAN-SOL)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: