Andrea.

Thinking outside the box

1/3 - 09 Tårta överallt & Bil-lan (?)

Kategori:

jaha ja.. bara 9 månader kvar på det här året, skulle en pessimist sagt men inte jag! de är både skönt fast också skrämande hur fort tiden går ju äldre man blir... sa den visa 18 åringen haha

Lördag

Vaknade upp vid 8.45 och hjärtat begav sig till jobbet. Gick upp vid 11 och åt fukost framför tv:n sen kom pappa och hämtade mig, ett eget körkort skulle vara på sin plats. sätt fart!!! jaja kom hem och firade fadre med tårta och paket. Av mig fick han en Pocket Shower. En slags portabel mini duch som han kan ha med sig på sina jakt och längre fisketurer :) Senare, runt 17 skjussa min padre ut mig till Carlbarks där de vaknades mat och personalfest(?) Helt okej.. eller ja följde mest med för att vara en bra flickvän. Fast de var ganska kul några gubbar är ju riktigt roliga och med Tobbe, Anton & Henke blir det helt enkelt alltid roligt :D TEstade bil spelet lite innan "lanet" (hahahahahahahah) men sata va dålig jag var så drog mig ur turneringen för att behålla en smula självförtroende/värdighet. Kvällens mål var då utgång men de blev det inget med. vid 11 höll vi alla på att somna så drog hem och sov. Gött de med


Söndag

Vaknade som på rutin vid 8.15 när duchen går igång.. fick varm oboy på sängen och världens mysigaste kyss och vem kan somna om då? så gick upp och röjde lite i köket innan ja vart hämtad. Myste lite med syrran och har nyss käkat lunch och tårt-left overs. Om ca 1,5 timma är de träning, är inte helt kry än, hostar och bla blaa men ska nog träna iaf har ju inte ont i halsen så då kan de ju inte va så farligt.

PUSS

Kommentarer

  • Stefan säger:

    eller hur, de var ju inte alls längesen vi var hos tobbe, men jäklar va tiden går 3 månader sen ju..

    2009-03-01 | 22:41:00
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: