Andrea.

Thinking outside the box

21/7 Tisdag lunch time

Kategori:

har just avslutat en körrunda i kumla stad. Gick hyfsat men regnet gjorde det hela lite mysigare.
Tränade volter med Roffe igår, gick rikitgt bra! Jag kör inkliv på Tobbe så suttar han runt mig, sjukt roligt (och läskigt).

I helgen var jag i stockholm då med Lurkas & Empelompen. Dansade, pick nickade, skrattade, och tog igen förlorade dagar. Lite pix snodda av lydia!


Sommar flickor


Jag flyr undan fotograferna med potatis sallad och glass!


Jag njuter av den svettiga känslan efter ett Karl & Knut pass


Kvällen avslutades med Pizza picknick i parken :)


I lördags kväll var jag & Tob hemma hos Walle med Påhlsson. De blev jäääätte god grillning..not! Eller joo, de smakade grillat helt enkelt, haha. Hur som helst god mat, gott att dricka och många historier på ballkongen. Lite victoria´s seacret och tvister om vem som är snyggast, vilket är en väldigt skum diskussion eftersom att alla ser ut som änglar.
Har aldrig vågat handla från hemsidan, man vet ju inte hur de kommer passa? Nån som testat?

Just nu vankas lunch sen får vi se. Ett jogging pass om vädret blir gladare.
Ikväll ska det tapetseras klart i hallen, ååh de är så skönt att saker och ting äntligen börjar bli klara :D

PUSS

Kommentarer

  • maddo säger:

    haha kan inte skriva här ju ;) har du fixat din mobil? hade ni kul ihelgen hos w? gick ni ut någe? pusssss

    2009-07-21 | 13:39:04
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • lydia säger:

    du, jag har dina solisar, om du undrar vart dom har tagit vägen..så nu får vi ta och ses så du kan få dom ;)

    2009-07-25 | 22:18:04

Kommentera inlägget här: