Andrea.

Thinking outside the box

16/7 Just klivit ur duchen

Kategori:

ska föna och iCurla lite. Bokade biljett till och från Stockholm för en stund sedan. 350 Kr är väl inte så farligt? Längtar så efter tjejerna.
Igår kväll var de träning inför lite uppvisningar och efter det vart det Donken med Sara, patrik, kalle & så klart Tob. Plus meny is the shit! Har alla glasen hemma nu hahaha! Fail!

Skjussade hem dem &  hälsade på min morfar mitt i natten. Han hade hittat en nerv-stimulator-maskin som han demonstrerade för oss, bjöd på fransk nougt & snackade om allt från djup havsdyke till hur tjejerna är i Norrland, min morfar är den bästa jag vet.

Nu ropar pappsen att det är fika. Så mkt för sinny week! Hade lovat oss själva att efter semestern då skulle vi äta nyttigare och komma i form igen, men skit samma i det där nyttiga maten biten. De är ju bara å springa en extra runda ;)

PUSS

Kommentarer

  • lydia säger:

    imorgon kommer du! jag sitter här & längtar<3

    2009-07-16 | 16:55:57
  • maddo säger:

    tihi :) duuu ja messa dig förut till ditt gamla nummer ja e ju mongo! kunde inte låta bli att skratta åt en grej :P men de berättar ja en annan dag puss söt <3

    2009-07-16 | 22:12:44
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: