Andrea.

Thinking outside the box

15/7 Är på stans sämsta humör!

Kategori:

Så mkt är bara fel fel fel idag! Försov mig en aning så då han jag inte fixa håret = andrea såg ut som en luffare på jobbet.
Att mobilen är borta för gott har just sjunkit in så syster har fått tagit största smällen, sorry! Får utbrott på utbrott!
ÅÅh massa saker skaver, sånt som man inte skriver på en blogg.. men jaja har som sagt jobbat några timmar idag. Gick ganska bra.
Har även hittat min dröm lampa (?) haha de lät ju rätt knäppt men den är så hiiimla fin, men 2000 spänn för en bordslampa, inte värt! Rea snart mån´tro?

På torsdag är de ju Mix Megapol på Frimis, ska nån dit?

På fredag blir det stockholm och hälsa på Luddan & Empelompen. Ska även ta en klass för Karl & Knut, spännande återseende.

Lördag? Utgång?

Söndag blir det Göteborg & La Liseberg :D

PUSS <3

Kommentarer

  • emmy säger:

    vi måste ses snart!!!! måste ju gå ut med partypinglan nr.1 ju :D

    2009-07-16 | 21:13:51
  • Andrea säger:

    EMMY!: Jag har inte ditt nummer! du kanske har sett nånstans att min phone är gone! Har inte ens hunnit gratta dig att du fyllt fylle myndig jue! och din present har du inte heller fått! Skam på mig!

    2009-07-21 | 13:19:23
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • emmy säger:

    haha jaaa, och jag har inte ditt nya nummer! och du är aldrig inne på msn så tur att vi har våra bloggar :D vi hinner gratta mig ska du se, på krogen nån gång eller vad säger du? ;) och jag behöver INTE nån present, det räcker att du är söt :) och så kan du ju bjuda mig på en drink också! haha



    0738230500, smsa mig!

    2009-07-22 | 22:10:15

Kommentera inlägget här: