Andrea.

Thinking outside the box

14/7 Klapp på huvudet Andrea

Kategori:

idag gick jag upp nästan samtidigt som älsk.. åt frukost och pappa kom med bilen så övningskörde jag jätte länge, och bra måste tilläggas :D Kom hem och åt lunch sen körde jag syrran till Jessica.. bra där Andrea! Måste ligga i, vill bara få körkorts skiten ur vägen!

Nu ska jag reda ut den sista röran på mitt rum. Eftersom att jag inte bott hemma på ett tag så har mitt lilla kryp in förvandlats till en enda stor walk in closet.. eller skutta-från-golvyta-till-golvyta-bombnedslag Usch! Men nu är röran nästan ur trasslad. Skulle vilja få lite sol på fejjan men det ser mörk ut just nu, ska plugga teori

PUSS hej

Kommentarer

  • maddo säger:

    osociala mot oss dock ;) nejdå.

    vi ska ev till sthlm ihelgen.. vart ska ni?

    PUSS <3

    2009-07-15 | 12:37:11
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: