Andrea.

Thinking outside the box

13/7 Hmm kan läsar siffrorna stigit mån´tro? NOT!!

Kategori:

jag kan nog vara världens sämsta bloggare just nu men nu kommer en liten uppdate som alla andra skriver haha

Har som sagt vart i Turkiet och solat & tävlat. Tog VM brons i Latin show & VM silver i Jitterbug, GRATTIS till oss.
Många partay har det blivit och både Tobbe & jag har blivit av med våra mobiltelefoner så grattis igen! Alla bilder som är tagna under sommaren är BORTA liksom alla nummer och kommunikation. Jag är inte elak och jo jag vill prata med er men kan tyvärr inte se eller höra när det ringer och messar :'( men men har inte brutit ihop ännu, jag tror sten hårt på att jag ska få tillbaks den (A)

Men här är iaf lite kort från en härlig helg ©Maddooos







PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: