Andrea.

Thinking outside the box

8/1 - 09 "Drunknar i snor & choklad för the big O"

Kategori:

hej å hå säjjer jag bara!

Imorse var det tungt att gå upp. Kallt och jäkligt och tiiidigt var de också.. 0630 ringde klockan.. gud va man klagar de kunde verkligen vart värre på alla håll och kanter! Så farligt kanske det inte är, imorgon är de ju fredag :) gött!
ska faktiska vara lite huslig och bjuda mammorna på middag men vet inte vad jag ska laga ihop än, förslag uppskattas!

Skolan idag då, gick ju förhållande vis fort. De jobbiga var ju bara att jag höll på att drunkna i snor, de är verkligen så jag kommer dö.. usch! Hatar att vara förkyld men för en gångs skull är det lindrigt.

Just nu sitter jag bara och mular i mig choklad, så gott! Igår såg vi något program om olika dieter och en ny diet som nån riktigt het (?) pudding kläckt fram var The Bid O som tydligen skulle förbättra orgasmerna? hahahaha gud va vi skratta i soffan. En grej var att man skulle äta choklad varje dag (vilket jag gör) så fick en knuff i sidan. Sen kom de fram att de bara var 15 gram 70 % choklad (vilket jag inte äter) jag vräker i mig sisådär 200 gram på en kvart (?) bra eller dåligt, de avgör jag själv ;)

Nu ska jag skriva klart filosofi uppsatsen som ska lämnas in i morgon, läste föresten ett as bra citat i dag i , hör och häpna, Allehanda (?)..

Bästa sättet att bli av med kilona är att lämna dem på tallriken

Sen lästa jag lite andra roliga saker också, vissa slutar aldrig förvåna haha! Men borde ta de med en klackspark och se de som en komplimang istället!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: