Andrea.

Thinking outside the box

7/1 - 09 "Rea fynd & 4 månader"

Kategori:

har inte skrivit på jätte länge, lite med flit. Sista veckan på jullovet så ville inte slösa tiden framför datorn. De senaste veckorna har vart helt underbara, jul dagarna var hur mysiga som helst och nyår var verkligen den bästa nyårsaftonen någonsing.
Bilder kommer så fort jag fått tid att lägga in dem snart snaart.. Men kvällen vart fantastisk, mer om den en annan gång.

Idag, precis som alla andra dagar den senaste tiden, har jag bott hos tobbe och bara njutit av dagarna. Glidit runt i affärer, myst i soffan och ätit god mat, perfekta vilo dagarna. Men inte bara vilat så klart.. efter 5 dagars jullov höll jag på att bli tkig och vi drog iväg till hallen och gymnastikade lite, flick flacken går nästan att ta på, har vart ute och sprungit lite och t.o.m gymmat lite på älsklings ny upp byggda gym, bam bam baaahm! Lyxigt!

Imorgon då, ja, skolan väntar.. de känns verkligen peeest! De enda som lyser upp det hela är att få träffa folket :) har inte sett någon annan sen nyår.. men de har verkligen vart underbart!

I går, tisdag, firade vi 4 månader ihop.. tränade på morgonen, åt lunch på favorit restaurangen och massa annat mys. På kvällen låste vi in oss hemma, såg två jätte bra filmer, lyxade till det med massa god plockmat och bara njöööt!

Idag fyndade jag för första gången i mitt liv på "mellan dags rean" (de är ju inte mellan dagar längre men fprtfarande rea, JIPPI) hittade jätte fina höga byxor och en rätt sjyst kavaj, MUMS <3

Nej nu ska jag lista ut vad jag ska ha på mig i morgon bitti, eller inte.. inte så noga, de är ju bara skolan..

PUSS

Kommentarer

  • Stefan säger:

    När du har slutat skolan och börjat jobba, kommer du sakna skolan, så njut så länge du kan :)

    2009-01-08 | 00:58:18
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/
  • Andrea säger:

    de säjer tobbe också (?) hmm, kanske borde lyssna? :P

    2009-01-08 | 14:50:21
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Stefan säger:

    Folk sa de til mig oxå att jag skulle sakna skolan när jag börja jobba, och ja bara tänkte "no Way" men nu står jag här idag o saknar de :/ . hoppas allt är bra med dig/er :)

    2009-01-09 | 00:37:09
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: